Firmy i jednotlivci dobrovolně pomáhají překonat COVID krizi. Založili iniciativu #NaKaždémZáleží

V České republice poslední říjnový týden spontánně vznikla nezávislá apolitická skupina lidí

s názvem #NaKaždémZáleží, jejímž cílem je pomoct zemi překonat krizi způsobenou koronavirem,

který vyvolává nemoc covid-19, a posílit soudržnost lidí. K iniciativě, která dnešním dnem spouští

komunikační kampaň nejen na televizních stanicích, se přidala řada velkých firem z mnoha

odvětví (bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikace, energetika, retail atd.).

„Naším cílem je nenásilně a nekonfrontačně podporovat vzájemnost a respekt mezi lidmi, a tím

zvyšovat efektivitu opatření, která mají zastavit růst pandemie. Přáli bychom si, aby lidé v České

republice opět aktivně tvořili silnou a odolnou společnost a navázali na soudržnost a sílu z jarní vlny,

aby jim nebylo jedno, co se bude příští týdny dít. Bez ohledu na to, jestli čísla rostou, nebo klesají, čím

zodpovědněji a s respektem se budeme všichni chovat, tím lépe a rychleji budeme kontrolovat vývoj

koronaviru,“ objasnila mluvčí iniciativy Nela Maťašeje s tím, že dnes je Česko jen pár kroků od

obrovské zátěže zdravotnictví i ekonomiky a velmi silné rozpolcenost společnosti.

Komunikační kampaň se zaměřuje na tři roviny:

– podporuje zavedená opatření,

– podporuje soudržnost lidí v zemi,

– podporuje a děkuje první linii.

Kampaň odstartuje ve středu televizními spoty v několika variantách stopáží (15 ́ ́ – 60 ́ ́) a dvou

hlavních kreativách. Postupně ji doplní i online, print a OOH formáty.

Skupina, na jejímž začátku stáli zástupci pojišťovny Direct, reklamní agentury McCANN Prague,

mediální agentury PHD a kreativní agentury Brain One, postupně k projektu přizvala další

dobrovolníky a partnery, kteří významně přispěli k jejímu rozběhu. „Máme radost z toho, kolik lidí,

firem a nadšenců se dokázalo velmi rychle přidat, a jaká pozitivní energie kolem celé iniciativy vzniká.

Věříme, že bude mít velký přínos v posílení vzájemnosti a soudržnosti ve společnosti, ale i ve firmách

samotných,“ doplnila Maťašeje.

 

Všichni dobrovolníci pracují na kampani ve svém volném čase, bez nároku na honorář a snahu

o zviditelnění.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *