Lesensky.cz vyráží kolem světa, představuje práci záchranářů a pomáhá nemocným

PR a marketingová agentura Lesensky.cz se během letních měsíců dohodla na spolupráci s neziskovými organizacemi Záchranný kruh, Debra ČR a Radost dětem. Zmíněným subjektům pomůže s nastavením komunikační strategie a medializací jejich společensky přínosných aktivit. Novým netradičním klientem agentury se navíc stává expedice Tatra kolem světa 2.

Nezisková organizace Debra ČR v Česku dlouhodobě pomáhá pacientům se vzácnou nemocí motýlích křídel. Agentura Lesensky.cz jí v rámci svých CSR aktivit pomáhá s medializací crowdfundingové kampaně Na kole pro motýlí křídla na portálu Darujspravne.cz, s níž se pojí i účast týmu nadšených sportovců na 2 222 kilometrů dlouhém cyklistickém závodě. Druhým ze tří nových neziskových projektů agentury je nově vzniklý Nadační fond Radost dětem, jehož patrony jsou Tomáš Plekanec a Lucie Šafářová. Fond má za cíl pomáhat vážně nemocným dětem či dětem z dětských domovů. S médii, sociálními sítěmi i webem pomáhá Lesensky.cz nově také neziskové organizaci Záchranný kruh, která prostřednictvím edukativní kampaně Ty to zvládneš upozorňuje na rizika a příčiny dopravních nehod. Vedle toho grafické oddělení pracuje na kompletním redesignu webu klienta.

„Vedle komerční sféry je pro nás velmi důležité profilovat agenturu i v rámci CSR aktivit. Ze spolupráce s neziskovými organizacemi máme vždy velkou radost a jsme rádi, že můžeme svým dílem odvedené práce přispět k úspěchu tak zajímavých projektů. Není nic vděčnějšího, než pomoci potřebným,“ vysvětlil Roman Kučera, CEO agentury Lesensky.cz.

Vedle trojice klientů z neziskového sektoru rozšířila agentura Lesensky.cz své portfolio o odvážnou expedici Tatra kolem světa 2. Ta navazuje na stejnojmenný projekt z doby před 30 lety a aktuálně za sebou má velmi úspěšnou crowdfundingovou kampaň na HitHitu. „Spolupráce na tak ambiciózním projektu je pro nás velkou výzvou. Těmto cestovatelům nepomáháme jen s media relations, ale podporujeme je také ve světě sociálních sítí, které mají v komunikačním mixu stále větší roli,“ doplnila Markéta Kohoutková, šéfka PR týmu.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *