Portál ecoFuture slaví první narozeniny. Zaujal už více než 400 000 čtenářů a získal první ocenění

Environmentální portál ecoFuture má za sebou první rok fungování. Dlouhodobě se snaží zvýšit zájem české veřejnosti o témata související s ekologií a udržitelným rozvojem. Nyní je ecoFuture.cz jednou z nejrychleji rostoucích lokálních platforem, které se tomuto tématu věnují. Obsah portálu zaujal už více než 400 000 čtenářů. Cílem je stát se jedním z největších eco-tech portálů v Česku.

Od svého spuštění na Den Země, 22. dubna 2016, se portálu ecoFuture podařilo vytvořit solidní čtenářskou základnu. Během prvního roku navštívilo stránky více než 400 000 lidí, aby si přečetlo novinky, rozhovory i reportáže z oblasti nových technologií, inovací a trvalé udržitelnosti. V letošním roce se očekává minimálně dvojnásobný nárůst návštěv. „Přes jistou dávku počátečního skepticismu u prvních čtenářů se nám podařilo během jednoho roku díky obsahu vybudovat publikum, které ekologie baví,“ vysvětluje Roman Kouba ze společnosti E.ON.

EcoFuture nabízí kromě zahraničních témat také náměty z českého prostředí, které jsou momentálně i nejčtenějším obsahem. Příkladem pravidelné spolupráce jsou lokální soutěže Český ostrovní dům, E.ON Energy Globe a další projekty, jako je Ukliďme Česko. Zároveň dlouhodobě sleduje vývoj nových technologií na českých univerzitách. Redakce dokáže získat i rozhovory s odborníky a vědci z celého světa. Poslední vydané jsou s Chrisem Dunfortem, specialistou na Smartcity, nebo rozhovor s japonským vědcem Hiroshi Isighurou, jenž je jednou z největších kapacit v oblasti robotiky.

EcoFuture vděčí za svůj úspěch nejen redaktorům, ale také veřejně známým osobnostem, které na portálu publikují. Jednou z nich je i herečka a moderátorka televizního pořadu Herbář, Kateřina Winterová, která se trvalé udržitelnosti dlouhodobě věnuje.

Cílem portálu je stát se silným médiem, které bude prostřednictvím svého obsahu šířit myšlenky trvalé udržitelnosti mezi veřejnost. „Chceme ecoFuture posouvat stále dál, tvořit a publikovat kvalitní obsah, a tím pomáhat české společnosti na cestě k trvale udržitelné budoucnosti,“ potvrzuje Roman Kouba. Správný směr celého projektu tento rok stvrdila i odborná porota v soutěži Fénix content marketing. V kategorii „Webové stránky“ udělila portálu ecoFuture 3. místo.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *