Wellness vyhledávají častěji ženy, v Aqualandu Moravia ho loni využilo 50 % všech návštěvníků

Češi loni navštěvovali Aqualand Moravia nejčastěji v rodinných skupinkách po 4 osobách, přičemž v létě nejvíce času trávili na venkovních tobogánech a ve zbytku roku pak na vnitřním tobogánu supercrater nebo U-wave. Vyplývá to z údajů největšího akvaparku v Česku, které hodnotí poptávku Čechů v roce 2014. Z hlediska návštěvnosti se jako nejsilnější ukázalo období července a srpna, kdy byla návštěvnost až 3x vyšší než v ostatních měsících roku 2014. Polovina dospělých návštěvníků pak loni využila také služeb saunového světa Forum Romanum.

Podle aktuálních statistik nejmodernějšího českého akvaparku Aqualand Moravia byl loni podíl žen a mužů v rámci návštěvnosti vyrovnaný. Ženy však dávaly přednost pobytu v saunovém světě, zatímco muži preferovali adrenalinové atrakce jako unikátní rampu U-wave, bazén s vlnobitím či nejstrmější skluzavku Kamikadze, která začíná ve výšce 13 metrů. Vedle rodin, které akvapark standardně navštěvovaly loni nejvíce, přicházely do zábavního centra také páry či skupiny přátel.

„Aqualand Moravia je zejména rodinným akvaparkem a vzhledem k množství zábavy nás loni navštěvovaly nejčastěji rodiny s dětmi. Jejich celkový podíl v rámci návštěvnosti představoval bezmála polovinu. Páry, které zaujímaly v této kategorii druhé místo, pak nejvíce lákal saunový svět Forum Romanum,“ potvrdil Dalibor Antonín, brand manažer největšího českého akvaparku Aqualand Moravia. „Rozdíl v preferencích je pochopitelný. Saunový svět navíc čerpá ze zásad tradičních římských lázní, kdy plně respektuje potřebu relaxu a odpočinku, a proto jej mohou využívat děti až nad 150 centimetrů,“ objasnil Antonín s tím, že ženy v rámci spa loni často využívaly také masáží, peelingů, balneo koupelí či hammam procedur.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *