Rodiče preferují pro své děti kvalitnější školní potřeby, rádi si za ně připlatí

Rodiče stále častěji preferují při nákupu školních pomůcek možnost připlatit si za kvalitní zboží z odolných materiálů, které zaručí dětem komfort a ideální podmínky pro studium. Vyplývá to z aktuálních statistik specializovaného e-shopu se školními potřebami Activáček.cz, které hodnotí poptávku v uplynulých 3 letech. Meziroční nárůst zájmu o značkové designové pomůcky činí v 1. pololetí letošního roku 35 % oproti stejnému období roku 2012.

Podle nejnovějších údajů specializovaného e-shopu Activáček.cz dbají rodiče při výběru školních potřeb pro děti zejména na pevnost a odolnost materiálů. Rozhodují se zároveň také na základě zdravotního a bezpečnostního charakteru pomůcek. Batohy a aktovky proto volí nejčastěji s polstrováním, které je opatřeno silnými popruhy a respektuje měnící se dětskou anatomii.

„V letošním roce evidujeme největší zájem rodičů o kvalitní polstrované batohy a aktovky, dále o penály a výtvarné potřeby. Na začátku září pak očekáváme zvýšený zájem o různé typy sešitů, desky na písmena, lepidla, pravítka a psací potřeby, které dostanou žáci od svých učitelů v povinném seznamu,“ uvedla Jana Martínková ze společnosti Activa, která provozuje internetový obchod Activáček.cz, jenž se specializuje na prodej školních potřeb. „V nabídce školních potřeb se nachází pouze výrobky, které odpovídají zdravotním a bezpečnostním zásadám. Rodiče v sortimentu naleznou produkty světových i domácích výrobců, jako například Maped, Stabilo či Walker,“ upřesnila Martínková.

O kvalitnější povahu školních pomůcek mají podle nejnovějších údajů zvýšený zájem také samotné školy. Ty ve specializovaném obchodě nakupují nejčastěji cenově zvýhodněné balíčky určené pro žáky prvních ročníků. Zároveň poptávají čtvrtky a základní výtvarné pomůcky, které vybírají na základě doprovodných fotografií. „Jak školám, tak i rodičům je poskytnuta při nákupu pomoc v podobě kompetentního on-line rádce. Ten jim pomůže s výběrem zboží a zodpoví veškeré případné dotazy,“ doplnila Jana Martínková ze společnosti Activa.