Marketingová a PR agentura Lesensky.cz rozšířila během letních měsíců zákaznické portfolio o deset nových klientů. Spolupráci navázala se společnostmi Geis ČR, RI Okna, Vegall Pharma, Aroja, Slevotéka, Medical Data Transfer, Acomware či firmou StepStyle propagující značku podlah Gerflor. Agentura navíc zahájila dlouhodobou medializaci České asociace zdravého opalování a města Olomouc v souvislosti s propagací Dnů evropského dědictví.
„Rostoucí zájem o naše služby je pro nás potvrzením, že jsme se vydali správnou cestou. Těší nás, že naše klientské portfolio je již srovnatelné s největšími hráči na trhu. Tempo růstu bychom samozřejmě chtěli udržet. Budoucnost i nadále vidíme v maximálně efektivním provázání všech marketingových aktivit společně s PR,“ uvedl Roman Kučera, marketingový ředitel agentury Lesensky.cz.
„Pevně věřím, že noví klienti budou s naší prací spokojeni minimálně stejně jako společnosti, které jsou s námi v kontaktu od našich začátků,“ doplnil Tomáš Skolek, vedoucí mediálního týmu agentury Lesensky.cz.