Triglav pojišťovna v létě zaznamenala nárůst online prodeje úrazového pojištění o 149 %

Triglav pojišťovna letos v létě zaznamenala meziroční nárůst online prodeje úrazového pojištění o 149 %. Za nárůstem produkce stojí hlavně vyšší zájem klientů s aktivním životním stylem a úspěšná marketingová akce Léto bez starostí. Pojišťovna od června do srpna 2012 klientům navíc vyplatila v pojistném plnění úrazového pojištění o 7 % vyšší celkovou částku než ve stejném období loňského roku.

Zvyšující se zájem klientů o kvalitní úrazové pojištění v době dovolených se odrazil na 149% nárůstu online prodeje úrazových pojistek Triglav pojišťovny. Na zvýšení zájmu klientů v letních měsících se podílí také marketingová akce s názvem Léto bez starostí, která nabízí možnost získat cestovní pojištění k úrazové pojistce zdarma. Ačkoli se online produkce úrazového pojištění v období od června do srpna 2012 meziročně zvýšila, pojistných případů Triglav pojišťovna naopak eviduje o 78 % méně. 

„Během letních měsíců a doby dovolených si lidé žijící aktivním životním stylem začínají více uvědomovat důležitost kvalitní pojistné ochrany rizik spojených s úrazy. Tito lidé navíc preferují možnost sjednání pojištění přes internet,“ sdělil Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny. „Našimi pojistnými produkty se proto snažíme chránit hlavně ekonomické zájmy klienta a kompenzovat mu výpadek příjmů a další nepříjemnosti spojené s úrazem. Mnoho klientů si například připojišťuje denní odškodné po dobu léčení úrazu v nemocnici,“ dodal Baný.

Zatímco letos počet pojistných případů týkajících se úrazového pojištění oproti loňskému létu poklesl, celkový objem finančních prostředků vyplacených v rámci plnění se zvýšil o 7 %. Vzrostl rovněž podíl online prodejů na celkové produkci úrazového pojištění Triglav pojišťovny. V loňském roce činil podíl smluv sjednaných online 9 %, letos si úrazové pojištění na prodejním portále pojišťovny www.triglav24.cz sjednalo již 11 % klientů.

„Kromě povinného ručení si lidé již zvykli sjednávat na internetu i další druhy pojištění. Jsme proto rádi, že se nám daří podíl online prodeje na našem portálu neustále zvyšovat. A to nejen v případě úrazového pojištění,“ uvedla Irena Bielková, manažerka online prodeje Triglav pojišťovny. „Portál nabízí snadné sjednání úrazového pojištění podle požadavků klientů, a to včetně připojištění. Sjednání úrazové pojistky online je velmi rychlé a jednoduché,“ doplnila Bielková.