Franšízám pod značkou Invia.cz vzrostl počet klientů o 38 %

Franšízám cestovní agentury Invia.cz se podařilo za poslední rok zvýšit počet klientů v průměru o 38 %. Díky spojení s největší internetovou cestovní agenturou na tuzemském trhu získávají franšízy významnou konkurenční výhodu. Jejich klienti totiž mohou vybírat z rozsáhlého on-line katalogu zájezdů s nabídkou 300 cestovních kanceláří. Úspěch franšíz potvrzuje názory odborníků, podle nichž v České republice stoupá význam franšízingu jako dynamického a výhodného systému podnikání.

Franšízový program agentury Invia.cz odstartoval v roce 2006, aktuálně zahrnuje 55 franšíz v České republice a čtyři na Slovensku. Franšízing funguje na principu, kdy zavedené firmy pronajímají svoje značky a know-how dalším podnikatelům, což podle odborníků snižuje rizika spojená se startem podnikání a umožňuje rychlý rozvoj. Na českém trhu v minulosti převažovaly franšízy velkých zahraničních firem. V posledních letech se na ně dotahují původní české projekty v různých sférách podnikání, zvláště ve službách.

„Každý rok v rámci našeho franšízového programu přibývá v průměru deset až čtrnáct nových poboček. Spoluprací s cestovní agenturou Invia.cz získává každá pobočka nejširší nabídku ve svém regionu, a tím i velkou výhodu oproti konkurenci,“ sdělil Jakub Eliáš, manažer pobočkové sítě cestovní agentury Invia.cz. „Cestovní agentury zapojené do našeho programu registrují významný meziroční nárůst klientů,“ doplnil Eliáš.

O franšízing Invia.cz je zájem mezi začínajícími i zavedenými cestovními agenturami v regionech. Společnost Invia.cz proto mezi kandidáty vybírá, klade si podmínky a vždy upřednostňuje kvalitu nad kvantitou. Ideálním kandidátem na novou franšízu Invia.cz je cestovní agentura ve městě s více než 8000 obyvateli, která má kamennou provozovnu na hlavní třídě, v pěší zóně či nákupním centru, zkrátka na frekventovaných a rušných místech, kudy prochází mnoho lidí. Spojení s lídrem trhu přináší franšízovým pobočkám řadu konkrétních výhod.

„Cestovní agentury zapojené do našeho franšízingu získávají přístup k široké nabídce zájezdů, letenek a ubytování. Dále pak kvalitní prodejní systém a samozřejmě všestrannou odbornou pomoc. Pokud franšíza pracuje kvalitně, projeví se tyto výhody právě nárůstem počtu zákazníků,” uvedl Jakub Eliáš z cestovní agentury Invia.cz, s tím, že informace k franšízingu jsou k dispozici na webových stránkách franchising.invia.cz.