Triglav pojišťovna zaznamenala letos dvakrát více pojistných událostí z cestovního pojištění

Klienti Triglav pojišťovny nahlásili letos v létě o 125 % více pojistných událostí, než tomu bylo před rokem. Vyplývá to z meziročního srovnání údajů za období od 15. června do 14. srpna. Nejčastěji se jednalo o zažívací potíže, alergie, bodnutí mořským ježkem nebo o drobné úrazy.

Statistiky Triglav pojišťovny za období 15. 6. 2013 – 14. 8. 2013 ukazují, že počet pojistných událostí ve srovnání s loňským rokem roste. Pojišťovna nejčastěji zaznamenala zažívací potíže, alergie, bodnutí  mořským ježkem či drobné úrazy. Již tyto nejobvyklejší události pokryje základní a nejlevnější varianta cestovního pojištění Standard. Pro celou čtyřčlennou rodinu ji lze sjednat v rámci cestovního pojištění platného pro celou Evropu za 688 Kč na 12 dní. To odpovídá necelým 60 korunám na den pro celou rodinu. Podle statistik Triglav pojišťovny byly nejčastěji navštěvovanými zeměmi Rakousko, Itálie, Francie, Německo a Chorvatsko.

Triglav pojišťovna nabízí v rámci cestovního pojištění nepřetržitou asistenční službu, kterou pro její klienty zajišťuje AXA Assistance. „Asistenční služba je našim klientům k dispozici 24 hodin denně, a to v českém jazyce kdekoli po celém světě. Ocitnete-li se v zahraničí v nemocnici, vždy neprodleně kontaktujte asistenční službu. Kontakt je na kartičce asistenční služby,“ radí Petr Baný, generální ředitel Triglav pojišťovny. „Doporučuji nepodceňovat i zdánlivě malicherné situace a obrátit se na asistenční službu, kde vám nejlépe poradí. Například bodnutí mořským ježkem, které patří k nejčastějším potížím, není dobré podceňovat. Neodborným zásahem nebo zanedbáním klienti často přicházejí o příjemně strávenou dovolenou,“ dodává Petr Baný.