Triglav pojišťovna v roce 2011 zaznamenala nárůst online prodeje

Triglav pojišťovna zaznamenala v loňském roce 22% meziroční nárůst online prodeje pojištění. Rekordním měsícem roku 2011 byl přitom prosinec, kdy meziročně vzrostl objem produkce u nově uzavřených pojistných smluv o 87 %. Nejvíce klientů si přes internet sjednávalo povinné ručení, zájem však vzrostl o všechny aktuálně nabízené pojistné produkty.

Klienti Triglav pojišťovny v loňském roce na prodejním portále www.triglav24.cz nejčastěji sjednávali povinné ručení. Zájem o online sjednání zaznamenala pojišťovna také u dalších produktů. Ze všech smluv týkajících se cestovního pojištění bylo loni 19 % uzavřeno přes internetový portál triglav24. Na celkovou online produkci Triglav pojišťovny měl ale větší vliv prodej pojištění občanského majetku. V tomto segmentu tvořily online prodeje 10 % uzavřených smluv. 

„Z výsledků našich online prodejů je patrné, že klienti začínají pro sjednání pojištění stále více využívat internet. A to i v případě složitějších produktů, jako je pojištění majetku či havarijní pojištění, u kterého je v rámci sjednání nutné absolvovat i prohlídku vozidla,“ sdělil Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny. „Našim klientům při online sjednání vycházíme vstříc 20% slevou, v rámci havarijního pojištění nabízíme slevu až 40 %,“ doplnil Baný. 

Online prodejní portál Triglav pojišťovny zaznamenal za druhé pololetí loňského roku průměrně 7860 návštěv měsíčně. Pojištění si zde v tomto období sjednalo 2300 klientů. Celkově za celý loňský rok tvořily online prodeje na www.triglav24.cz necelá 4 % veškeré produkce Triglav pojišťovny, což je dáno většími objemy transakcí v rámci tradičních prodejních kanálů a širokou sítí smluvních partnerů. Od začátku prosince 2011 pojišťovna nabízí rovněž možnost online sjednání havarijního pojištění.

„Na nárůstu online prodeje pojištění se pozitivně projevil kompletní redesign našeho prodejního portálu www.triglav24.cz, který jsme provedli loni v létě. Klienti oceňují hlavně jeho přehlednost a jednoduché sjednání pojištění prostřednictvím logicky členěných formulářů, “ prozradila Irena Bielková, manažerka online prodeje Triglav pojišťovny. Trend rostoucího počtu online sjednání pojistek potvrzují statistiky z letošního ledna, kdy byl zaznamenán nárůst objemu produkce u nově uzavřených smluv oproti loňskému lednu o 98 %.