Společnost CompuGroup Medical uvolnila pravidelný update svého informačního systému DENTIST+, nejmodernějšího stomatologického programu v České republice. Inovace nabízí lékařům možnost hromadného podepisování elektronicky vedené zdravotní dokumentace či evidenci stížností pacientů podle platné legislativy.
Nová funkcionalita informačního systému DENTIST+ společnosti CompuGroup Medical zubním lékařům výrazně zjednoduší orientaci na kartě pacienta. Budou mít nyní přesný přehled o všech informacích, které byly na poslední návštěvě ošetřovaného zaznamenány. Aktualizace zároveň počítá s novou zákonnou povinností evidovat podané stížnosti pacientů. Díky upravené verzi systému může nyní lékař tyto připomínky archivovat přehledně a jednoduše, ve shodě s novou legislativou.
„Neustále shromažďujeme návrhy a postřehy uživatelů, vyhodnocujeme je a na jejich základě poté připravujeme aktualizace. Nejnovější verze systému tedy reaguje přímo na požadavky stomatologů,“ sdělil Vladimír Přikryl, jednatel společnosti CompuGroup Medical, která je největším poskytovatelem informačních systémů pro zdravotnictví v ČR. „Nová aktualizace například nyní umožňuje stomatologům posílat svým pacientům sms zprávy s upozorněním na termín kontroly,“ doplnil Přikryl.
Upravená verze informačního systému DENTIST+ rozšiřuje modul eParafa, který umožňuje vést dokumentaci pacientů pouze v elektronické podobě. Jedna z jeho nových funkcí nyní umožňuje lékaři hromadně podepisovat zdravotní dokumentaci a přehledně archivovat úspěšně uložené dokumenty. Stomatologům tak výrazně ušetří čas při vykonávání nutné agendy.
V rámci aktualizace rozšířila společnost CompuGroup Medical stávající formu seznamování uživatelů s novinkami a náhlými událostmi. „Pro zvýšení informovanosti uživatelů jsme vytvořili přímo v programu nový informační kanál. Lékaře bude zpravovat o nejnovějších změnách,“ uvedl Jan Hlaváček ze společnosti CompuGroup Medical, která poskytuje specializovaný software DENTIST+ pro více než 1000 stomatologů v České republice. „Naším cílem je informovat uživatele primárně o důležitých událostech, jakými jsou například výpadky portálů u zdravotních pojišťoven v době vyúčtování nebo omezená dostupnost hotline,“ dodal Hlaváček.