Unikátní britský výzkum změnil přístup firem k zákazníkům. Nyní bude poprvé představen v Praze

Jedinečný výzkum, který měl ve Velké Británii zásadní vliv na vztah firem k jejich zaměstnancům, bude poprvé oficiálně představen v Praze. Veřejnost s ním seznámí autoři projektu Andrew Stephenson a Dr. Jana Fišerová, a to 16. května v pražském hotelu Art Nouveau Palace v rámci dvouhodinové business snídaně. Akci pořádá British Chamber of Commerce ve spolupráci s BIBS – vysokou školou.

Co řídí ochotu zákazníka doporučit značku ostatním lidem? A co mohou firmy udělat pro to, aby zvýšili loajalitu zákazníků? Tyto i další otázky si kladl Andrew Stephenson na startu svého unikátního výzkumu. Výsledky tohoto výzkumu, který zaštiťovala Staffordshire University a společnost DFS – přední britský prodejce čalouněného nábytku –, měly zásadní význam nejen pro samotnou společnost DFS, která díky nim optimalizovala své náklady a ušetřila několik milionů liber, ale i pro další britské firmy. Program, který Stephenson na základě výzkumných poznatků vytvořil, dokonce získal prestižní britské ocenění The Best Customer Engagement Strategy.

V rámci setkání bude představen samotný výzkum i jeho překvapivé výsledky. Ve druhé části akce dojde k ukázce praktických příkladů toho, jak lze výzkumné poznatky využít v praxi. Posluchači se naučí rozlišovat mezi falešnými a věrnými zákazníky, seznámí se s jednotlivými druhy zákazníků a zjistí, jak měřit jejich loajalitu. Autoři projektu poté na základě svých zkušeností vysvětlí, jak lze potenciál těchto zjištění využít pro další podniky.

Akce začíná v 9.00, zájemci se mohou registrovat zde.

O přednášejících:

Dr. Jana Fišerová

Jana Fišerová působí jako vedoucí odboru podnikové ekonomiky a strategického managementu na Staffordshire University. Je zkušenou kvantitativní výzkumnicí, přísné výzkumné metody se však snaží propojovat s poznatky z aplikované ekonomiky a pomáhat k řešení skutečných podnikových problémů. V současné době je hlavním výzkumným pracovníkem ve výzkumných projektech zaměřených na využívání sociálních médií u malých podniků a vztah mezi zkušenostmi zákazníků a růstem tržeb. Jana je ředitelkou programu Doctor of Business Administration (DBA), který má vedoucím pracovníkům pomoci k získání potřebných znalostí i vědomostí pro praxi. Úzce spolupracuje s brněnskou BIBS – vysokou školou, kterou podporuje při zajišťování kvality svých programů MBA a MSc validovaných Staffordshire University.

Andrew Stephenson

Andrew působí jako Group People Director v jedné z předních britských automobilových společností Lookers plc. Zodpovědný je za HR aktivity pro více než 8500 zaměstnanců v oblastech ve Velké Británii a Irsku. Od jeho nástupu do společnosti v roce 2016 firma zavedla množství benefitů pro zaměstnance zahrnující 12měsíční placenou mateřskou, navýšení dovolené nebo podporu v nemoci. Společnost byla díky těmto opatřením jmenována jako jeden z nejlepších zaměstnavatelů ve Velké Británii pro rok 2017. Předtím Andrew strávil 7 let v DFS Furniture plc jako ředitel skupiny HR. Během této doby společnost navýšila výrobu ve Velké Británii o více než 40 nových poboček, které se rozšířily do 3 nových zemí, přijala 1500 nových pracovníků a věnovala přibližně 6,5 milionu liber na charitu. Andrew také vedl kulturní přeměnu organizace, jež byla díky tomu následně uznána jako jeden z nejlepších zaměstnavatelů ve Velké Británii a získala řadu ocenění.

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *