Budoucnost podle vašich přání. Tak zní název nové televizní kampaně E.ON

Energetická společnost E.ON spustila novou reklamní kampaň s cílem posílit povědomí o značce na území České republiky. Kampaň s názvem Budoucnost podle vašich přání startuje televizním spotem. Reklama prezentuje zejména přesahy společnosti do odvětví budoucnosti, jako jsou chytrá řešení pro zákazníky, podpora nových technologií a udržitelné zdroje.

Vůbec první velká TV kampaň společnosti E.ON je z dílny agentury Mark/BBDO. Samotný televizní spot vznikl v produkci Target Pictures. Reklama je natáčená v České republice a poslouží lokálním účelům. V českém prostředí má posílit a upevnit obecné vnímání společnosti E.ON jako značky, která se věnuje nejen poskytování elektřiny a plynu, ale zajišťuje pro své zákazníky také nová řešení pro pohodlnější život. „Kampaň má několik fází. Startujeme televizním spotem, postupně se přidají také komunikační kanály online, tisk nebo outdoor. V první fázi se zaměřujeme na image a do konce roku ji postupně doplníme s konkrétními produktovými propozicemi v podobě tag-onů k úvodnímu image spotu,“ říká Vladimír Vácha, tiskový mluvčí společnosti E.ON.

E.ON se dlouhodobě profiluje jako dynamická společnost, která o zákazníky pečuje i v jiných směrech, než je standardní nabídka dodávek energií. V rámci svých služeb například zajišťuje domácí fotovoltaické elektrárny nebo rozvoj sítě nabíjecích stanic pro elektromobily. „Máme energii být jiní, poskytujeme široké spektrum produktů a služeb. Kromě dodávek energií jde o podporu efektivního využívání energetických zdrojů, rozvoj nových technologií a nabídku komplexních řešení pro naše zákazníky,“ doplňuje Martin Záklasník, generální ředitel E.ON v České republice.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *